czwartek, 7 lutego 2013

Witam Kochani. Przez ostatnie parę dni po powrocie z wycieczki dość ciężko pracowałam, kręciłam "wałki" i wyplatałam zamówienia. A oto co "wyplociłam".


                                                       Walentynkowe serducha













                                                                         Torebeczki















                           
                                          Mam nadzieję że się Wam podobało. Buziaki dla Was wszystkich.

3 komentarze:

  1. Tak mnóstwo ślicznych serduszek.Torebki są bardzo pomysłowe podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. serduszka są śliczne, a torebki pierwsza klasa, bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dziękuje za miły komentarz .Pani serduszka są śliczne .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń