sobota, 14 stycznia 2012

Papierowa wiklina - Gazon.

Witam. Wczoraj późnym wieczorem wymyśliłam sobie ,że zrobię coś większego z gazecianych rurek.
Siadłam więc w kuchni i zaczęłam zwijać i zwijać i zwijać aż nakręciłam dość rureczek. No i się zaczęło !
Około 40-stu rurek pionowych , 2 rurki prowadzące , miska i zapał . Po około 2 godzinkach miałam już zrobione moje wymyślone dzieło. Gazon ma około 60 cm wysokości i jest bardzo stabilny.
 Zapraszam do obejrzenia fotek.






                                               
                                 I jeszcze kilka fotek...



                                        

4 komentarze:

  1. noo kochana jestem pod wrażeniem!!! pięknie ci to wyszło!!!

    http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba!!! Fajny ma kształt, super Ci wyszedł! pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń