środa, 30 stycznia 2013

Prawie rok !!!

Już prawie rok minął od czasu kiedy ostatni raz byłam na swoim blogu ! Wstyd,wstyd,wstyd !Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie,jedyne co mogę powiedzieć to PRZEPRASZAM.....



Kochani a oto jedna z moich prac które ostatnio "wyplociłam"
                                              
                                                  Podstawki pod kubki albo coś innego.











Jutro dodam więcej ciekawszych "wyplocinek" a teraz muszę uciekać. Buziaki dla Wszystkich odwiedzających.

5 komentarzy:

  1. Witam.Gdzie byłaś jak Cię nie było,robisz takie cudowności.Te zające poniżej są rewelacyjne,muszę spróbować upleść.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa a niebawem postaram się zrobić kursik zajączkowy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. cudne :) ja tu nadzieję miałam, że prędzej czy później wrócisz i blog sumiennie czekał sobie w obserwowanych :) zapraszam do siebie, sporo Cię przez ten rok ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekał,czekał i się doczekał i mu obiecałam że go już nigdy na tak długo nie zostawię ! Pozdrawiam cieplutko z nad samiutkiego morza.

      Usuń
  3. Do takich robótek to mam dwie lewe ręce. Super wyglądają Pani prace.

    OdpowiedzUsuń